Subject: Suurupi külas Pärtli tee 11 ja Muuli-Kalda maaüksuste ning lähiala üldplaneeringut muutva detailplaneeringu eelnõu (eskiislahenduse) avaliku väljapaneku tulemuste arutelu
From: "Kaisa Pagil" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Mar 2025 12:22:20 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Seoses Harku vallamaja asukoha muutusest toimub Suurupi külas Pärtli tee
11 ja Muuli-Kalda maaüksuste ning lähiala üldplaneeringut muutva
detailplaneeringu eelnõu (eskiislahenduse) avaliku väljapaneku tulemuste
avalik arutelu 10.04.2025 kell 17.00 Harku vallamajas aadressil Teenuste
2, Tabasalu alevikus.

Lugupidamisega

Kaisa Pagil

assistent
Harku Vallavalitsus

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> SIIT

From: Kaisa Pagil
Sent: Thursday, January 2, 2025 3:39 PM
To: Ivo-Martin Veelma <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ;
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Suurupi külas Pärtli tee 11 ja Muuli-Kalda maaüksuste ning
lähiala üldplaneeringut muutva detailplaneeringu eelnõu (eskiislahenduse)
avaliku väljapaneku ja avaliku väljapaneku tulemuste arutelu teade

Tere!

Suurupi külas Pärtli tee 11 ja Muuli-Kalda maaüksuste ning lähiala
üldplaneeringut muutva detailplaneeringu eelnõu (eskiislahenduse) avalik
väljapanek toimub 31.01.2025–03.03.2025 k.a. ja üldplaneeringut muutva
detailplaneeringu eelnõu (eskiislahenduse) avaliku väljapaneku tulemuste
avalik arutelu toimub 10.04.2025 kell 17.00 Harku vallamajas (Kallaste tn
12, Tabasalu alevik).

Palun vallamajja tuua kaks paberkandjal detailplaneeringu materjalidega
kausta hiljemalt 27.01.2025.a. Üks kaust jääb vallamajja ja teine läheb
Muraste Kogukonnakeskuses.

Lugupidamisega

Kaisa Pagil
assistent

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> SIIT

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 55539321
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald